zaterdag 1 januari 2011

Bericht van Jean Hudon:


Bericht van Jean Hudon:


(vertaling winnyd@stralendetoekomst.nl )

Ik deel normaal met anderen niet wat ik droom – behalve met hen die dicht in mijn hart zitten – maar ik had zo’n dwingende, krachtige, quasi profetische droom in de vroege morgen, op donderdag 30 december (hij zegt per ongeluk januari) en het had zo’n verbinding met wat hier beneden staat, dat ik een uitzondering hierop maak om wat relevante elementen eruit met jullie allemaal te delen. Zie het als een voorbode, een zeer veelbelovend teken over het jaar 2011.

In deze droom, wat in mijn droom gevoel in de nabije toekomst lag van het lineaire tijd continuüm, zat de hele planeet midden in een bijna extatische viering en de stemming en het diepe gevoel van bijna iedereen op Aarde was een jubelende opgetogenheid

Het juk van duisternis was opgetild. Formeel eerste contact was bereikt en, als ik me goed herinner, sprak een wijze man met witte korte haren op de tv tot een wereldwijd gehoor als een van de vertegenwoordigers van de hoog ontwikkelde beschavingen die kort geleden gekomen waren om ons te helpen en ze maakten goed de beloftes die vaak herhaald warendoor de diverse aardse kanalen om ons te helpen de vele milieu ziektes van onze wereld te repareren, en om veel VEEL meer te doen om ons te helpen evolueren. Dat is alles wat ik wil delen van deze droom, maar het had zo’n waarheidsgehalte en ons collectieve uitkijk naar de toekomst was zo opgewekt en blij, alsof ascentie, in de zin van opgetild worden uit het moeras van ernstige ontkenning van Wie Wij Zijn, had plaats gevonden of bezig was te gebeuren, dat dit een krachtige blijvende indruk op me had gemaakt toen ik er uit wakker werd…. En ik ben blij dat ik minstens dit laatste stuk met jullie allen kan delen…

Dit stuk komt van http://www.galacticchannelings.com/english/navealfa29-12-10.html

Channeler Kris Won:

“Gegroet uit het Alpha Ruimteschip!

Werkelijk formidabel zijn de maatregelen die de Galactische Federatie geadopteerd heeft om de binnenste structuur uit te hollen van de negatieve krachten die in de voorbije duizenden jaren de mensheid regeerden en om de controle aan de Lichtkrachten terug te geven.

Mogelijk lijkt deze informatie die ik jullie nu ga geven een beetje op “Star Wars” – maar ik kan jullie verzekeren dat het iets is dat deze dagen gebeurt en dit is zo echt als de economische crisis waar jullie heden aan lijden.

Met alle waarschijnlijkheid zal de economische wereldcrisis meer echt voor jullie schijnen omdat jullie er ‘in je eigen huid' onder lijden, terwijl de vooruitgang waar wij je over informeren op het moment, de Ascentie is, die gebaseerd is op het geloof dat jullie misschien in ons hebben, op dat wij bestaan, op onze algemene strijd, (die van ons en die van jullie die een gezamenlijk front vormen) tegen de duistere zielen die jullie onderwierpen.

Nu dan, we raden jullie opnieuw aan om naar je hart te luisteren en conclusies te trekken die overeenstemmen met gevoelens die van binnen naar buiten gaan, vanuit je spirituele hart naar je lager denken. Laat jezelf door je intuïtie leiden en ik verzeker je dat dit je het best zal dienen.

Jullie moeten weten dat het moment van het Eerste Contact dat zo door ons en jullie gewenst wordt, zich meer en meer ontwikkelt en zich spoedig zal materialiseren, zeer spoedig, omdat zoals ik jullie reeds in het begin heb verteld, wij, dat zijn alle beschavingen, grote wereld schreden gemaakt hebben, die jullie met overeenstemming, bezoeken.

De Sirische (van Sirius) en Zwaan beschavingen, die gewoonlijk in overeenstemming werken bij een algemene poging om licht, vrede en harmonie opnieuw te vestigen in de hele Galaxy, zijn protagonisten/voorvechters/kopmannen van een handeling die een harde stoot zal uitdelen aan de geheime regering die door enkele machtige mensen geregeerd wordt en dat zal hen destabiliseren en veroorzaken dat ze gedesoriënteerd raken, want ze konden zich niet voorstellen dat wij met zo’n snelheid en vaardigheid konden handelen.

Kris-Won, mijn kanaal vraagt me telepathisch om meer expliciet te zijn betreffende de aard van dat gebeuren; maar ongelukkig genoeg is het niet geschikt dat ik meer details geef wat dit betreft. Voldoende is wat ik jullie vertelde zodat je hart er blij mee is en zodat jullie hoop om intenser kan schijnen in jullie vermoeide denken, bekommerd om jezelf te bevrijden van het onderdrukkende, duistere juk.

Het is heerlijk voor ons om jullie goede berichten te brengen en we gaan door jullie te dringend te zeggen door te gaan met je werk, jullie onvermoeibare menselijke wezens, naar het vlotte tot stand brengen van de innerlijke regering van het Licht van Planeet Aarde. Werk, werk, werk zodat de trillingsverandering plaats vindt in een korte periode van jullie lineaire drie-dimensionale tijd.

De Lichtwerkers van jullie mensheid en jullie grote kosmische, hemelse, engelen, innerlijke aarde en astrale legers, die verenigd zijn in een algeheel front, zullen, net als een beukende rammei de muur naar beneden brengen van degenen die hun toevlucht hebben gezocht in hun eigen egoïsme en welke proberen de verandering tegen te gaan!

Er zal geen ruimte meer zijn voor hen die een bevroren hart hebben en hebzuchtig zijn! De verandering die door ons is beloofd zal een veel spiritueler en altruïstischer mensheid voortbrengen, die zal niet op zichzelf gericht en gefocust zijn op hun eigen welzijn, maar die zal geïnteresseerd zijn in de verbetering van de gemeenschap in het algemeen en ze zijn kampioenen om de hele mensheid op te tillen naar hoogtes die nog onbekend zijn voor mensen op deze planeet.

Als onze ontmoeting werkelijkheid wordt, zullen we in staat zijn om het beter voor jullie te maken en om te evolueren in enkele jaren, wat jullie anders eeuwen en zelfs millenniums zou hebben gekost om te bereiken, als je onze hulp niet had gehad.

Geen van ons kent de diepte van het Plan dat God in Zijn Kosmische Geest heeft gevormd; maar wij weten dat het succesvol zal zijn om zich op het stoffelijke plan te materialiseren waar jullie wonen, en dat onze worsteling tegen het duister, dat de duistere wezens karakteriseert die in hogere sferen van macht zitten, spoedig of later gekroond zal worden met succes.

Jullie kunnen er zeker van zijn dat God, die de Schepper is van alle situaties, niet kan falen, nooit kan falen!

We willen jullie graag ‘onderdompelen’ in ons optimisme, die geboren is uit ons vertrouwen in de gelukkige ontwikkeling van Gods Plannen, daarom willen we jullie dat optimisme geven zodat jullie doorgaan met een vast vertrouwen. Laat alle vrees achter je en klim en vorder meer en meer iedere dag met een ferme stap, met opgeheven hoofd en trots om te weten dat jullie mede-voorgangers zullen zijn van het floreren van de Nieuwe Era op deze planeet.

Ik geef jullie mijn zegen, aan jullie gegeven door het Opperste Wezen door me heen.

Vrede en Liefde

Commander Sohin “ (channeler Kris-won)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten