dinsdag 21 februari 2012

Aluna J. Yaxk'in - Dromen


DROMEN  OVER DE SHIFT 
 Aluna Joy Yaxk'in & the Star Elders


 
Mt Shasta, CA ~ Sedona, AZ - 2/19/2012
(Web:www.AlunaJoy.com  Dreaming the Shift)

Een tijd geleden, toen ik nog bij Mt Shasta woonde, had ik een sterke droom die me niet meer verliet. De droom was zo surreëel … en bekend… en vreemd dat ik die niet wilde meedelen, tot nu toe. Laten we even onder ogen zien dat het moeilijk is in de buitenwereld voor ons visionairs. We krijgen een etiket van psychotisch of je bent een genius. Maar op het risico af voor welke titel ook, wordt het tijd dat ik deze droom meedeel, omdat ik aanwijzingen heb in onze wereld dat deze droom niet zomaar een toevallig vreemde droom, maar een profetische droom is.

Ik werd wakker in de droom midden in de grote verschuiving aller tijden. Het was wat chaotisch, maar ook was er een rare en bekende orde in alles. Ik voelde me vreemd maar ook was de lucht doordrongen van grote opwinding. De atmosfeer had een purperen kleur die adembenemend was. Er was een enorme lichtstraal die uit de punt van de berg Mt. Shasta kwam.

Ik stopte en keek om me heen om het allemaal op te nemen en wat ik zag was verbijsterend. Iedereen scharrelde rond op een wat ordelijke manier. Ik zag veel van mijn vrienden hier en daar naar toe gaan. Ze wisten precies waar ze naar toe moesten en wat ze moesten doen, ook al hadden we dat helemaal niet gepland, of zoiets eerder gedaan.

Ik zag lichtschepen… overal!  Die wil ik geen UFO’s noemen (= on-geïdentificeerd zijn) omdat ze geïdentificeerd zijn. Iedereen dacht ook dat dit heel gewoon was. Ik zag enige op een Sasquatch (= bigfoot of enorme aap)  lijkende wezens die rondliepen maar het waren geen woeste beesten maar intelligente wezens. Nog vreemder is dat ze hier op hun plaats leken. Er waren veel andere dieren die lang waren uitgestorven maar ook nieuwe waar we nog niets over weten, zoals kleine dinosaurussen, wollige mammoeten en vreemde vogels in de lucht.

Er waren ook vreemde geluiden of tonen in de lucht die overal vandaan kwamen. Sommige mensen werden naar deze geluiden toegeroepen. Ieder persoon paste met zijn hartstonen bij de uiterlijke tonen. De luchtschepen straalden met verschillende kleuren en weer andere mensen werden naar deze schepen toegetrokken door hun innerlijke hartskleuren. Er waren weer andere mensen die zich verzamelden in verschillende gebouwen die enorme stenen of kristallen had die ze rondom cirkelden. Ieder persoon handelde alsof hij in een toneelrepetitie zat. Al was er een beetje chaos, er was ook een prachtige orde in alles.

Ik kon zien dat de dimensies samensmolten; het verleden met het heden en de toekomst. Alles dat verloren was geraakt in andere tijden of plekken keerde terug naar het centrumpunt waar we allemaal waren. Ik dacht bij mezelf toen ik dit spektakel van een beheerst pandemonium  bekeek: “Zou het kunnen zijn dat iets dat in het verleden was verloren geraakt, zou dat in deze nieuwe tijd worden her-boren?”  Verloren liefdes, verloren gezondheid en jeugd, verloren overvloed, zelfs verloren soorten, enz.  .. Het leek dat dit mogelijk was en misschien is dit waarom grote verliezen altijd zo onnatuurlijk of surreëel voor ons voelden. Misschien IS verlies, gebrek en beperking onnatuurlijk voor ons.

Ik deel dit aan jullie mee omdat ik nu kleine aanwijzingen krijg dat deze droom misschien over de toekomst is geweest. Zoek zelf je aanwijzingen… google het… vreemde geluiden in de lucht…  dinosaurus, sasquatch en mammoet waarnemingen, lichtstralen die uit Mt Bachelor, uit Chichen Itza en uit de Bosnische piramide van de zon komen. Als deze dingen nagemaakt of nep zijn, het maakt niet uit, omdat het betekent dat anderen een onbewuste reactie vertonen van een profetie die diep van binnen ligt, of waarom zouden ze dat in de eerste plaats bekokstoven?  MAAR … als deze aanwijzingen werkelijk zijn, dan is de manifestatie van de profetie van de droom dichterbij dan we denken.

Toen hebben de Sterren Ouderen vanmorgen dit met me gedeeld: …..
Als eenmaal een ei is gebroken, kan het niet meer terug gebracht worden naar zijn oorspronkelijke vorm. Op dat moment is het ei voor altijd getransformeerd en bestemd om ‘roerei’ te worden. Als eenmaal het licht van waarheid zichzelf bekend heeft gemaakt aan het niet-bewustzijn, kan het oude collectieve denken nooit meer terugkeren naar zijn oorspronkelijke vorm, en het maakt niet uit hoe hard het probeert dat te doen. het is voor altijd veranderd door dat licht.

Het licht is de barst in het ei. Het ei zijn de barrières tussen onze dimensies en JULLIE zijn het licht dat de portalen opent voor dat licht om voor altijd het niet-bewustzijn in deze dimensie te veranderen. Er is een deuk gemaakt… de portalen werden geopend. De rimpels op de vijver hebben verder gereikt dan jullie kunnen bedenken. Iedere kleine deuk, barst en rimpel die jullie beginnen, groeit verder… Niet omdat jullie dit willen… maar omdat het de waarheid is en waarheid en licht passen alles aan. Deze transformatie is nu in jullie wereld en hij groeit met veelvoudige snelheid. Jullie kunnen dit nu voelen. Dus het licht groeit op een veelvoudige snelheid ook in ons. Jullie voelen alsof je explodeert in een schitterende ster, op een niet te stoppen manier. Jullie allen verlichten het hele universum. Nu is het alleen een zaak van tijd voordat alles dat verloren was, terugkeert.

Onze lichamen geven ons ook aanwijzingen. Terwijl de dimensies samensmelten tot EEN zoals een stapel pannenkoeken, zullen we ons anders gaan voelen en soms zijn de symptomen onprettig.

Als je gaat zitten mediteren kun je lijken op een exploderende ster! Sommige mensen zeggen dat ze golven van ‘katterigheid’ voelen na deze innerlijke lichtexplosies. We zien veel derde oog hoofdpijnen, migraine, nek en achterhoofdpijnen, vermoeidheid afwisselend met te veel energie. We voelen ons verward en geagiteerd met een vermoeidheid die ons overweldigd laat voelen (een symptoom van verhoogde frequenties en magnetische stormen vanwege zonnevlammen.) We voelen ons menselijke jo-jo’s.  We kunnen niet zo goed slapen als in het verleden en we hebben rare en een soort van afstandelijke, nachtmerrie-achtige dromen waaruit we in paniek wakker worden. We zijn vergeetachtig en voelen ons lui, mistig in het hoofd en katterig (meer symptomen van magnetisme dat wegvalt en magnetische stormen vanwege de zonnevlammen) Andere symptomen zijn opgeblazenheid en spijsverteringszaken., longproblemen zoals longontsteking en astma, en zelfs vroege menopauze symptomen (een reactie dat ons 3D lichaam zich aanpast aan de verhoogde frequenties). Die energie stromingen zijn zo krachtig dat het onze adem wegneemt.

Het leven kan een tijdje leeg aanvoelen, maar dit zal spoedig veranderen. We kunnen ook een diep onverklaarbaar gevoel hebben van eenzaamheid. Relaties die uit balans zijn worden meer uitputtend. (dus wat doe je eraan?) Alle relaties zijn aan het veranderen, verschuiven en evolueren zolang als we met de stroom meegaan. We voelen ons nog wat rusteloos en kijken nog uit naar nieuwe horizonnen of naar plaatsen om naar toe te gaan, alhoewel we nu meer tevreden zijn dan in 2011.

Vraag hulp voor je symptomen.

Sommige van de dingen die je bij die symptomen kunnen helpen zijn massages, meer rusten, hete baden en stoombaden. Bij deze ENORME energieversnelling moeten we rusten om die te integreren. Mediteer en maak je lichaam emotie vrij. Ontgift je denken, je hart en je lichaam. Let op die emotionele en stoffelijke aanwijzingen omdat ze allemaal belangrijk zijn. Weet dat wat jullie beleven een bewijs is van die verschuiving. Kijk er naar, en weet dat het allemaal voorbij gaat als je er niet aan vast gaat zitten. Blijf in de stroom en blijf er zoveel mogelijk los van. Ga de natuur in. Bezoek een heilige plek. Als wij niet helder zijn, zullen we zaken naar ons toetrekken die ons meer duidelijk zullen maken van die niet-helderheid. Blijf in je onberispelijkheid. Onderscheiding is goed in elke situatie… maar je hart volgen is nog beter; dan zit je niet op de plek om iemand of iets te beoordelen.

Voor mij is het zo, ondanks de stoffelijke zaken, dat het FUN (PRET) begint te worden!We gaan nu echt verder. 2011 was een vastzittende plek waar we werden ‘omgebouwd’ zogezegd. Nu is het leven helemaal daar. Ik voel me, sedert de komst van 2012, dat ik werkelijk ben aangekomen! Ik voel me meer thuis dan ooit.


Vertaling: Winny


ALUNA JOY YAXK'IN is an internationally known author, spiritual life coach, sacred site guide, alternative historian, ordained minister and modern mystic. She inspires and encourages others to recognize and accept their own authentic divinity and connection to God. In the Inca world, Aluna is considered a Qawaq (cow-wak) Clairvoyant, or seer of living energy. Those who know Aluna, call her a modern mystic and/or a psycho-geographical healer. Aluna simply considers herself a Spiritual Archaeologist using her Clairvoyant/Clairsentient gifts to read ancient history of sacred sites.
Copyright © 2012 - Permission is granted to copy and redistribute this article on the condition that the content remains complete, full credit is given to the author(s), and that it is distributed freely. Aluna Joy Yaxk'in, PO Box 1988 Sedona, AZ 86339 USA Web:www.AlunaJoy.com  (Dreaming the Shift)  Email:aluna@alunajoy.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten