zondag 26 juni 2011

Steve Beckow - Voorspellers, Let hier even op. (22.06.2011)

Discouragement
Verpletterde Verwachtingen, Ontmoediging en een Terugblik: Voorspellers, Let hier even op.



Steve Beckow op 22 juni 2011

Vertaling: Winny 

Ik hoop dat jullie kunnen zien waarom ik geen datums wilde afdrukken.(Bij gesprek met AE Michaël) Waarom? Omdat die de neiging hebben om niet te gebeuren en waar zijn we dan?
Als jullie op mijn stoel zaten en al die geïrriteerde mails moest beantwoorden die ik krijg als er weer iemand een foute voorspelling doet, denk ik dat je geen zin meer hebt om datums door te geven.
Matthew en SaLuSa gaven geen datum. Aartsengel Michaël zei dat er een “geplande datum” was en dat het ook helemaal niet op die dag zou kunnen zijn. Ze blijven wel zeggen dat het “dichtbij” is en “spoedig” en ik geloof dat. Maar niet op een voorspelde datum.
“Dichtbij””close” en “spoedig” betekenen, zover ik dat kan zien, dat de goddelijke deadline of de krijtstreep gepasseerd is, dat de galactische mensen klaar staan en dat ze wachten op het groene licht van Sanat Kumara, en dat ze uitkijken naar een gelegenheid die redelijkerwijs vooruit gezien wordt die een vredig resultaat heeft. Je kunt zien dat er tegenwoordig over de hele wereld steeds vulkanen omhoog gaan, dat tornado’s en ernstige weerstoestanden gebeuren in het Middenwesten van Amerika en dat andere gebeurtenissen laten zien dat de cabal/kliek aan het werk is om zoveel mogelijk vernieling aan te richten om de plannen van de galactici te dwarsbomen. En de galactici antwoorden daar weer op door het aantal doden te verminderen die de cabal veroorzaakt.
De galactici konden Disclosure gaan uitvoeren, ze zouden het kunnen onthullen, maar duizenden mensen kunnen dan bij dat proces letsel of schade gebracht worden. Het is geen makkelijke situatie om daar doorheen te manoeuvreren. Maar de zorg van de galactici voor onze veiligheid wordt niet veel erkend. Ze faalden om zich te laten zien. Dat is alles wat wij zien. 1- 0 voor de cabal.
Channelers, kanalen, om dit deel van de discussie te kunnen af sluiten, kunnen jullie dan nu alsjeblieft stoppen met het doorgeven van datums? Het hartzeer dat veroorzaakt wordt is veel erger dan een positief resultaat kan brengen. Voor de twee van jullie die veronderstelden dat NESARA vorig weekend zou plaatsvinden, geef ook geen datums meer wat dat betreft.
Het kan zelfs de procedures nog meer samentrekken. Ik heb nu spijt dat ik de mensen niet waarschuwde voor het doorgeven van die datums aan hun vrienden en relaties. Het kwam toen niet bij me op, dus nu hoor ik hoe veel hartpijn mensen hebben door hen die het wel deden. Ik herinner me zelf mijn hartpijn rond 14 oktober 2008, dus ik weet wel hoe dat voelt.
De tweede verandering die ik maak is dat ik zelfs geen datum doorgeef die anderen zeggen. Ik zie nu dat zelfs dat nog te onverstandig was. Ik wil helemaal geen voorspellingen meer doorgeven. Disclosure gebeurt als die gebeurt.
Nadat ik dat gezegd heb, en ik weet dat het niet helpt bij de wonden die mensen hebben, wil ik over bepaalde aspecten praten van een operatie zoals Disclosure, waar we misschien overheen kijken.
Ik denk dat we ons verkijken op de omvang van de operatie. Disclosure is alleen maar de openende beweging naar een wereld transformatie. Dit is geen luchtshow. Het is geen zomerkermis. Het is ook geen Wereld Cup. Dit is de afsluiting van een totale cirkel in onze evolutie en een poging om voor het grootste aantal mensen de transitie mogelijk te maken naar een nieuw leven dat door God voor ons is bevolen.
En zo is het ook met de variatie van opinies en de totaal andere antwoord patronen van de menselijke bevolking die op het punt staat om de grootste schok te krijgen in de geschiedenis van onze beschaving. Sommigen zullen bang zijn dat we een invasie krijgen. Anderen kunnen met geweld antwoord. Krankzinnigheid kan zich voordoen, en daarom hebben de galactici overgangsteams naar de oppervlakte van de Aarde gebracht.
En misschien hebben we nog helemaal niet rekening gehouden met de meedogenloosheid van de duistere cabal – in de eerste plaats en met niet alleen schurk elementen van onze eigen regeringen – die dood en verderf veroorzaken tussen onschuldige burgers om het onvermijdelijke af te weren.
De galactici gehoorzamen aan de Universele Wet; de cabal of de kliek doet dat niet. De galactici konden heel makkelijk de kliek van het bord vegen, maar zo werken ze niet. Ze gebruiken liefde als hun “wapen”. Zij brengen geen letsel toe aan iemand, aan die van licht noch die van het duister.
De cabal antwoordt op het nieuws dat Disclosure dichtbij is door hun technologie over het weer, door aardbevingen in Haïti, Chili, Nieuw Zealand en Japan te veroorzaken, en door overstromingen in Australië, de VS en China, door vulkanen te laten uitbarsten in IJsland, Japan en Indonesië etc, door tsunami’s duizenden mensen te laten wegvagen, door bosbranden om Rusland, Australië en om hun eigen land, de VS, te verwoesten, door straling die wordt losgelaten door beschadigde kerncentrales, en wat nog meer.
Bovendien, doordat de galactici de wet van Karma respecteren, kunnen ze ook niet tussenbeide komen in alle situaties. Want als er iets gebeurt bevordert dat Aarde’s eigen behoefte om zichzelf te reinigen van de negativiteit die wij veroorzaakten door marteling, door verkrachting, plundering, door oorlogen, genocide en holocausts, en weer, ze komen niet tussenbeide in alle situaties. Maar ze kunnen de schade van de cabal wel verzachten waar ze maar kunnen zonder de natuurlijke wet geweld aan te doen.
Iedere daad die de galactici hebben ondernomen, inclusief het steeds uitstellen wat weliswaar voor eeuwig schijnt door te gaan en die mij net zo vermoeien als ze jullie doen, ook dat is uiteindelijk voor ons welzijn geweest.
Wij mensen zijn het die onze naasten in Rwanda hebben uitgemoord, die 6 miljoen Joden. homo’s, Christenen en anderen in een Holocaust hebben vermoord, die vrouwen in Darfur verkracht hebben en de Congo hebben geplunderd. Het zijn wij mensen die bestendigd hebben om vrouwelijke geslachtsdelen te verminken, die eerwraak bestendigden, die met verbranding van bruiden, stenigingen en seksuele slavernij doorgingen. En het zijn wij de mensen die miljoenen doden veroorzaakten door chemtrails, door pandemieën, giftige vaccinaties, verarmd uranium. GMO voedsel en zo door, en zo maar door.
Zij niet.
Dus aan hen die zeggen in gespreksgroepen vanuit een terugblik die verpletterde verwachting brengt, kan ik alleen maar zeggen: ik hoor jullie en ik sympathiseer met jullie.
Aan hen die in gespreksgroepen en in brieven aan mij zeggen dat ze het gehad hebben met de galactics, dat ze afscheid nemen, enz. ik snap het. We koken allemaal op verschillende graden en sommigen van jullie koken al. Weggaan of blijven zijn beide eervolle keuzes. Ga met God en kom later terug, als je dat wilt. Je zult het gebeuren niet kunnen missen als het plaats vindt.
Het zou hoffelijk zijn om in vrede weg te gaan voor degenen die willen blijven. Wij hebben net zoveel pijn als jullie hebben, maar wij kozen ervoor om te blijven.
We zullen elkaar weer tegenkomen op dezelfde ascentievlak en dan, wordt me gezegd, zullen we deze tijd vergeten zijn die tot het uiterste ons geduld test. Het is een lange en vermoeiende reis geweest voor ons allemaal. Maar, of je nu weggaat of blijft, we zullen het allemaal tot het eind meemaken en onze weg naar huis vinden. Want daar ben ik zeker van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten