zaterdag 29 oktober 2011

Gebed voor 11/11/11 Maureen Moss


Gebed voor 11/11/11
Maureen Moss

Moeder/Vader God in de tempel van mijn wezen, u, de Alles Wetende Intelligentie van dit Universum, de Liefdevolle Intelligentie die Mij en dit Universum en deze Planeet schiep, ik bied u dit gebed aan.

U bent de Goddelijke Liefde, die deze Aarde heeft voorzien van natuur en dieren, van wateren, van elementen en elementalen, zelfs het Duister en het Licht ten gunste van ons. Dank u.

U hebt de Hemelen en de Aarde gevuld met uw vele dimensies van Liefde, de sterren, de maan, de zon en de oceanen die de ritmische activiteit van de getijden brengen om ons te helpen in balans te komen. Ik erken nu uw Aanwezigheid in alle dingen en in mij en ik dank u.

U opent de Poort naar de 11/11/11 en geeft ons gelegenheid om onze spiraal van evolutie te veranderen en klaar te zijn met dualiteit en ik dank u. Ik zal dit moment in de menselijke geschiedenis niet licht opvatten. Ik weet dat dit een prachtige samenwerking is met u Lieve God en ik zeg er ja tegen, en ik dank u ervoor.

Lieve God, help mij om nog meer bereidwillig mee te werken en u op een nog diepere manier te horen via mijn hart en mijn Eenheid met U en met alles dat U schiep. Help mij om nu nog meer volledig te ontwaken in LIEFDE, Ware Liefde, Heilige Eenheid en als Een Hart, als mijn leiding terwijl ik mijn deel doe om tot nog meer blijdschap aan te zetten voor Eenheid die nooit eerder op de Planeet werd gevoeld. Help mij me te herinneren dat er geen andere manier is.

Dit is de Manier. Ik bid om kracht, moed en wijsheid om meer van mezelf te houden dan van mijn onbegrepen beperkingen.

Lieve God, dank u voor de open deur op 11-11-11 die ons dieper voert in onze ontwaakte Eenheid en in onze kaart naar de Nieuwe Wereld.

Ik raak mijn hart aan en ik weet dat u hier bent en ik weet dat ik hier ben. Als ik mijn hart aanraak weet ik dat Wij hier zijn en niets kan ons scheiden. Dat is Eenheid, en dat is Liefde. Gewoon weten dat u in mijn woont, daardoor weet ik hoe veel u van mij houdt. Dank u.

Ik beloof plechtig me te herinneren dat u altijd, altijd van mij houdt. Daar vind ik mijn vrede en mijn herstel. Ik zeg met vertrouwen: IK WORDT GELIEFD, IK WORDT GELIEFD, IK BEN OM TE BEMINNEN  en IK BEN WAARDIG, omdat IK BEN, omdat u Mij schiep en u mij naar de Aarde bracht om haar geschiedenis te veranderen. Lieve God, Ik dank u opnieuw.
Ik kom nu naar u toe en vraag alleen om uw genade, voor mijzelf en voor alle anderen. Het is een eenvoudig gebed. Ik hoef niets anders dan uw genade.

Laat de vrede die voorbij alle begrip is op mij en de hele mensheid neerdalen op 11-11-11 en elke dag daarna terwijl we ons openen om die vrede en liefde van de hele Schepping te ontvangen, op dit belangrijke moment in de geschiedenis.

Laat op dit moment in de geschiedenis de mensheid de instroom voelen van liefde uit het Engelen Rijk, het Galactische Rijk en uit het hele Kosmische Bewustzijn dat bestaat uit Uw Licht en Uw Liefde. Laat ons Uw Genade voelen. Laat de Christus Blauwdruk NU worden geactiveerd!

Ik zegen mijn broeders en zusters voor hun toestand, hun beproevingen en voor hun moed. Moge vanaf deze dag allen worden herinnerd aan het zo intens  bewust van elkaar te houden dat niets op deze Planeet ooit weer hetzelfde zal zijn. Laat het lijden eindigen, beginnend bij mij.

In stilte en in vertrouwen zal ik mijn vrede en mijn kracht laten zien terwijl ik de levens  van ieder die ik aanraak laat opleven, inclusief dat van mij.

Ik ga nu God, om u te demonstreren als Mij, als Een. En zo is het. En zo zij het.

Haal diep adem en laat God binnen.



Copyright Maureen Moss. Please share keeping everything intact with websites included:
http://www.maureenmoss.com
http://www.worldpuja.org

Geen opmerkingen:

Een reactie posten