zondag 24 juli 2011

David Wilcock: ‘Alles Staat te Beginnen in augustus 2011’.

David Wilcock: ‘Alles Staat te Beginnen in augustus 2011’






 

http://stevebeckow.com/2011/07/david-wilcock-everything-comes-to-a-head-in-august/

22 juli 2011 door Steve Beckow:

Hier is een stukje laatste post van David waarin hij het schandaal noemt bij Fox News, maar ook de geruchten dat er veel valse-vlag operaties zullen worden geprobeerd in augustus. Ook SaLuSa zei een paar dagen geleden dat er een laatste doodsstrijd met aanvallen zal zijn.
Waren de Mumbai en Oslo explosies deel van deze laatste doodsstrijd - aanvallen om ons in paniek te brengen en om controle terug te pakken?
Ik neem aan dat deze laatste toevlucht van cabal(kliek) activiteiten ook het “extreme weer” in houden, zoals CNN dat noemt en dat de Verenigde Staten beïnvloedt.
Onze bijdrage voor dit alles is om rustig en onbevreesd te blijven. Deze aanvallen zijn bedoeld om ons te alarmeren en bang te maken en we kunnen terugvechten om te weigeren in paniek te raken.
Nieuwe lezers die zich nu afvragen wat de “financiële her-opstartng” betekent kunnen klikken op de “NESARA” link(“NESARA of the Abundance”) aan de top van de pagina of in de kolom aan de rechter kant.
Ik kan misschien mijn zorg over het te veel posten aan de kant gooien en alleen artikelen posten als er gebeurtenissen zijn. Maar er gebeurt te veel op de wereld om me zorgen te maken over hoeveel ik per dag post.
Ook Tyco en Ann hebben gezegd dat zij beiden zich wat moeten terugtrekken vanwege verplichtingen. Ik dank ze hartelijk voor hun genereuze en onschatbare werk. Deze nieuwe ontwikkeling betekent dat ik meer of minder op mezelf werk en nieuwe tekstbezorgers kan gebruiken om hun plekken op te vullen.
Schrijvers en tekstbezorgers die een minimale training hebben gehad bij de WordPress hebben de voorkeur. Als er een nieuwe staf aan boord komt betekent dat, dat ik vrije tijd nodig heb om die te trainen. En dat is niet praktisch.

ALLES STAAT TE BEGINNEN( OF WORDT OP DE SPITS GEDREVEN) IN AUGUSTUS:

Geschreven door David Wilcock, Divine Cosmos op 22 juli 2011

Ik schijn problemen te hebben met David’s URL dus ik post zijn algemene URL:

“Wat ik hoor van diverse insider-bronnen is dat we heel, heel dichtbij een totale her-opstarting (reboot) zitten van het financiële stelsel van de wereld. China, Rusland, Brazilië, India, Zuid Afrika en andere naties hebben zich verbonden voor deze gemeenschappelijke zaak.
Terwijl de Oude Wereld Orde blijft vastzitten aan de allerlaatste draden van financiële en wereldlijke macht, zenden ze nu ernstig klinkende waarschuwingen uit over een “wereld economische ineenstorting”, een “financiële armageddon,” enzovoorts die zal plaats vinden als de VS niet verder meer in de schuld gaat.
Denk eraan – wat ze ook zeggen, meestal is het tegengestelde waar. Als ze er zoveel energie instoppen om jullie voor iets bang te maken, betekent het meestal dat het eigenlijk heel iets goeds is. Dus laat het maar wegsterven! Totdat dit gebeurt zullen we geen Disclosure krijgen.
Ik hoor aldoor dat het meeste van het vaste personeel van Washington een 24 uurs kennisgeving krijgt om het land te verlaten als het allemaal in hun gezichten terugvliegt. Het Fox News schandaal was geen deel van een insider plan, en dit lijkt zich te versnellen met een verbijsterende snelheid.
Als een laatste in het nauw gedreven poging om te overleven heb ik insiders gehoord die zo veel als 1700 verschillende schade brengende gebeurtenissen willen toebrengen, allemaal tegelijk gecoördineerd door Al-Quaida - operaties in augustus, na de Ramadan, als Moslims hun grootste patriottische geestdrift hebben.
Ik denk niet dat dit zal slagen en dit uitspreken is een goede manier om het te voorkomen. Maandenlang nu heb ik al gehoord dat zij gepland hebben dat alles op de spits wordt gedreven in augustus en nu zie ik in de media bewijs dat die geruchten accuraat waren.
Godzijdank dat wij machtige vrienden hebben die ons helpen – en ze zijn hier aldoor geweest.”
David


(Nog 516 dagen tot aan 21 december 2012 11:11 in de morgen. Klik je de bovenstaande button aan dan zie je de klok naar beneden aftellen. Wel even naar beneden scrollen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten