vrijdag 1 juli 2011

Suzy Spooner met een Update via Steve Beckow - 28 juni2011

Suzy Spooner met een Update via Steve Beckow

 


28 juni 2011

Ik stuur jullie nog een update over Disclosure gebeurtenissen met nogal een ‘kronkel’. Ik googlede ‘Paul Thomas’ en kreeg een page op Spoke.com die zei dat hij Director is van het Federale Gouvernement.
Ik vroeg naar hem en kreeg het antwoord dat ‘hij niet bekend is buiten de bronnen’. En ook, aan het einde werd me gevraagd om me te verbinden met het Hoog Zelf en te vragen om het Hoog Zelf te verbinden met ‘een vriend van de regering’ Dit is een proces dat ik leerde van TAUK (of iemand die TAUKs) zich kan verbinden met het Hoog Zelf van iemand die leeft en om een gesprek te voeren. Dit moet van mijn kant gedaan worden zonder agenda of ego, alleen vanuit een plek van liefde. 
 
 ************


God en Gabriël

28 juni 2011

Suzy: Hallo God & Gabriël.

G&G: Hallo Suzy. Hier is een update voor je. Regeringsfunctionarissen van Obama’s kabinet vergaderen in de morgen om Obama een Ascentie Akkoord update te geven. Leden van het kabinet zijn blij met het document en hebben hun zegel van goedkeuring gegeven. In het panel van de regering zijn de spreker van het huis, John Boehner & Nancy Pelosi. In die vergadering zullen ook de leden zijn van de Verenigde Naties en de Galactische Raad.

Dit is belangrijk voor Disclosure om verschillende redenen. In de aankondiging aan het publiek zal een ET staan naast Boehner. Hij zal er menselijk van vorm uitzien en zijn rol is aan de mensheid vredige plannen mee te delen van God & de Galactici. Hij zal een korte speech houden en zal geïntroduceerd worden als een nauwe verbondene aan de hele mensheid. Zijn naam is Paul Thomas en hij is twee jaren op Aarde geweest.

In deze aankondiging van een deal die gemaakt wordt voor de economie, zal Paul Thomas tevoorschijn komen als een relatie-expert. Dat hij naast Boehner zal staan zal een teken zijn voor de Illuminati dat het Ascentie Akkoord wordt ondersteund door alle leden van het regeringspanel. Regeringen van alle landen die nauw verbonden zijn aan de Disclosure zullen weten dat dit het eerste teken is dat Obama zijn rechtmatige goedkeuring heeft gegeven aan het akkoord.

S: Dus is Obama bij deze aankondiging?

G& G: Nee.

S: En zal die komen met een aankondiging over de economie van de Verenigde Staten?

G&G: Ja.
Dit gebeurt op het Vijf dimensionale moment van het NU en kan ieder ogenblik in de Derde Dimensie gebeuren.

S: Dus als ik dit juist begrijp dan is het belangrijke deel van deze aankondiging wie er is en dat dit ‘Paul Thomas’ zal zijn die naast Boehner staat.

G&G: Ja, dat is het signaal van de goedkeuring van de VS voor disclose.
Een vriend van de regering vraagt om Hoog Zelf met Hoog Zelf te verbinden.

Suzy: Zeker, ik ben klaar.

Paul Thomas: Hallo Suzy, dit is Paul Thomas.

S: Hello Paul.

PT: Ik verbind me met jouw energie om jou mijn bedoeling mee te delen voor deze missie. Mijn doel is om de afgezant te worden tussen de Galactici en de menselijke entiteiten die aan de macht zijn.
Mijn rol als afgezant is bijna compleet en ik ben blij te zeggen dat we in de laatste dagen zitten van de politiek van de Derde Dimensie. Wees heel welgemoed omdat het werk van de miljoenen lichtwerkers op Aarde, in de ruimte en in veel dimensies bijna klaar is voor de universele opening naar portalen van liefde, vreugde en vrede. Via jouw talent om op twee plaatsen tegelijk te zijn, (to bi-locate) zul je vaak updates gegeven worden.

Heb vrede in je hart en open je geest voor deze updates.

Ik ben Paul Thomas van de Galactische Federatie. 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten