woensdag 3 augustus 2011

Susan Elsa met Aartsengel Michaël, juli 2011


Susan Elsa met Aartsengel Michaël
juli 2011
Vertaling: Winny


Dierbare, geliefde Zielen van het stoffelijke Aarde Plan,


IK BEN Aartsengel Michaël, die jullie allen oproept om de eerste grote Viering mee te maken van 11-11-11 (dat is dus 11 november 2011) Het wordt tijd, mijn dierbaren!


Voordat we in de Viering gaan wil ik verder uitleggen wat die 11-11-11 tijd betekent. Al duizenden jaren is jullie planeet, misvormd, er werd geëxperimenteerd met jullie vrije wil, en droevig genoeg, werden er veel manipulaties gedaan, door enkelen, met veel onschuldige zielen. Zelfs is jullie ware geschiedenis voor jullie verborgen gehouden, dus ontdekken jullie niet wie je bent en hoe machtig jullie zijn, ieder van jullie.


Terwijl de 11de dag van de 11de maand in het jaar 2011 nadert, gaat voor de eerste keer de Hemelse Poort op zijn wijdst open. Dit zal maar het Begin zijn van een grote Verandering die naar het Aarde Plan zal afdalen door Gods Wil Zelf.


Velen van jullie kunnen zich verward voelen in hun denken, met hun energieën, in hun slaap en stoffelijke lichaam. Dit is deel van het Heling proces. Als je merkt dat je veel huilt, laat het uit je komen, en geef het aan God. Laat God zorgen voor jou en je Ziel. Jullie omhelzen het ongelooflijke en zeer magische Licht van de hoogste Schepper dat ooit in Bestaan is geweest. God wil jullie nu LIEFDE geven.


Het lijkt net op de beroemde Tunnel met het heldere Licht aan het einde dat jullie door het Duister heen trekt. Houd gewoon je Focus gericht op het Doel!


Mijn dierbare Zielen, ik geloof werkelijk in jullie en ik weet dat jullie je kunnen ontplooien. Ik weet en zie van hieraf duidelijk dat jullie het potentieel hebben om God en alle Hemelen zeer trots te maken.


Schijn je Licht naar buiten! Schijn het de Wereld in en als de Verandering steeds meer vordert, en de eerste Opening van de Hemelse Poort dichterbij komt, zullen jullie je beter voelen, omdat jullie je zullen realiseren dat anderen om je heen zich net zo beter zullen voelen.


Mijn geliefde Zielen, wat er gebeurt, om nogal direct te zijn, zoals ik dat graag wil, is dat de Messias is gekomen. En dit keer zal hij geen Boodschapper zijn, maar in feite jullie allemaal te samen! De Messias is het binnen komen in het denken en in het Massa Bewustzijn van het Aarde Plan; en in alle Zielen die met hun vrije Wil willen volgen, zullen de Kans hebben op de grootste Evolutie Stap die ooit mogelijk is geweest.


Het is heel belangrijk dat jullie begrijpen dat er enkelen zijn, die hun grote best doen om hun laag vibrationele Controle over jullie te willen houden, zodat zij de macht zullen hebben. Natuurlijk was deze macht nooit werkelijk, maar dit voelt voor hen werkelijk, omdat zij niet eerlijk zijn tegenover zichzelf.


Laat hen jullie niet in verwarring brengen of jullie misleiden. Focus je op je Hartcentrum en dat zal jullie de hele Weg zuiver leiden en jullie helpen onderscheid te maken tussen degenen die proberen jullie naar omlaag te halen om gezelschap te hebben bij wat zij kozen door henzelf door de vrije wil, en Degenen die spreken uit zuivere ongeconditioneerde Liefde voor God en al zijn Creaties. Deze zullen jullie niet door iets “forceren”, maar zij zullen zichtbaar toegewijd zijn door onzelfzuchtig te GEVEN.

Ook is het heel nuttig om de Engelen dicht bij jullie zijde en Hart te houden. Roep ons aan, wanneer ook, waar ook. En vertrouw me als ik zeg dat als 2012 nadert, jullie in staat zullen zijn om ons beter te zien en te horen en zelfs onze omarming intenser zullen voelen. De sluier wordt opgetild, eens en voor altijd!

Een speciale opmerking wil ik maken door te vertellen dat alle grote Zielen die eerder op het aarde plan waren en die op dit moment niet geïncarneerd zijn in een stoffelijk lichaam dat zichtbaar is voor jullie, zij zijn allemaal, en ik bedoel dus allemaal bij deze Massa Ascentie en het Oprijzen van Moeder natuur en de Wereld gekomen. Wij hier in de hemel zijn jullie Schoonheid al aan het vieren en zijn heel erg trots op jullie!

IK BEN AARTSENGEL MICHAËL en ik wil jullie allemaal laten weten hoe veel ik jullie Liefheb. Ik zorg voor ieder van jullie en ik doe mijn best om jullie door deze tijd heen naar de LICHTTIJD te brengen – samen met God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten